Sposoby na płaski brzuch do lata

Płaski brzuch to marzenie każdego z nas. Idealnie wyrzeźbiony, bez grama tłuszczu nie tylko wygląda atrakcyjnie, ale jest również oznaką zdrowego stylu życia. Do sezonu bikini jeszcze trochę czasu – dlatego najwyższa pora wziąć się za siebie! Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad, jak efektywnie ćwiczyć mięśnie brzucha.

Zanim zaczniesz wylewać siódme poty na siłowni, najpierw zatroszcz się o zredukowanie nadmiaru tkanki tłuszczowej zgromadzonej na brzuchu. Na początku możesz skupić się na treningu całego ciała, który efektywnie rekrutuje wiele grup mięśniowych jednocześnie, co powoduje spalanie większej liczby kalorii i szybsze niwelowanie fałd tłuszczowych.

Dostosuj treningi do własnych potrzeb – przyrząd do ćwiczeń brzucha AB Generator

Ćwiczenia na płaski brzuch mogą początkowo wydawać się całkiem proste, dlatego osoby początkujące wykonują ich bardzo dużo. Niestety nieprzemyślana strategia treningowa nie przyniesie nam żadnych korzyści. Po pierwsze jest duża szansa na to, że zbyt intensywny trening doprowadzi do uszkodzenia mięśni, czy tkanek. Po drugie – organizm nie będzie w stanie efektywnie funkcjonować następnego dnia.

Dzięki przyrządowi fitness możesz dostosować natężenie treningu do indywidualnych potrzeb. Urządzenie działa na zasadzie wahadła, wykorzystując tym samym nasze ciało jako główny ciężar. Dodatkowo sprzęt posiada 5 trybów, dzięki którym będziemy mogli zintensyfikować treningi do naszych postępów. Z AB Generator możemy przeprowadzić efektywnie ćwiczenia na mięśnie brzucha, ale również i na inne partie naszego ciała.

Co zrobić, aby przyspieszyć pojawienie się mięśni?

Oprócz regularnych treningów, o których nie powinniśmy zapominać, równie ważne jest także dbanie o odpowiednio zbilansowaną dietę. Efektu idealnie płaskiego brzucha nie osiągniemy jedząc śmieciowe jedzenie, czy górę słodyczy. Co należy jeść i z czego zrezygnować?

- unikać przetworzonej żywności,

- kontrolować poziom cukru i soli w pożywieniu,

- zrezygnować z fast foodów,

- zwiększyć ilość owoców i warzyw w diecie,

- zadbać o poziom zdrowych tłuszczy,

- pić dużo wody,

- ziemniaki i chleb zastąpić kaszą i brązowym ryżem,

- jeść częściej, jednak mniejsze porcje – przynajmniej 5 posiłków dziennie