- nowość
Według naszego badania 75% naszych klientów jest zadowolona z zakupów dokonanych na odległość.
Jak to się dzieje, że jesteśmy zadowoleni z naszych wyborów tylko na podstawie krótkiej prezentacji produktu w TV lub w Internecie?
O tym rozmawiamy z Karoliną Szudek, dyrektorem działu produktowego, która na co dzień zajmuje się poszukiwaniem interesujących rzeczy na całym świecie.
Na wybór wpływa kilka czynników. Z całą pewnością produkt musi być innowacyjny, ale równocześnie musi stanowić odpowiedź na codzienne problemy. Często łapię się na tym, że oglądam produkt i myślę “sama tego potrzebuję” i zaczynam zastanawiać się jak wiele osób może potrzebować takiego produktu w swoim domu, w swoim samochodzie, kosmetyczce.
Okazuje się, że te małe codzienne problemy są powtarzalne - każdy z nas myje podłogę, gotuje makaron, jeździ samochodem i ma przesuszoną skórę... a przynajmniej wiele osób (uśmiech). Produkt musi być praktyczny, niekonwencjonalny i dobrej jakości a równocześnie stanowić antidotum na powszechne problemy. Taki jest klucz wyboru.
Na koniec pojawia się kwestia ceny - nie wybieram produktów, których cena jest nierealna. Nie tego szukają nasi klienci - to mają być produkty wyjątkowe, ale ich cena ma odzwierciedlać ich wartość. Chcę, aby klienci dostawali coś fajnego za rozsądną cenę. I w tajemnicy przyznam się, że sama używam wielu produktów z TV Okazje.
Jakość rośnie zazwyczaj wraz z ceną. Jak w każdej sferze życia - najważniejsze jest znalezienie złotego środka. Jakość to cecha podstawowa. Ale nie sprzedajemy diamentów, lecz rzeczy codziennego użytku - one muszą być oferowane w rozsądnych cenach. Najlepsza jest zatem dobra jakość, w rozsądnej cenie - takie są nasze produkty.
Ten sukces może być zmierzony wieloma miarami. Jeśli pytasz o to, na którym produkcie spółka najwięcej zarobiła, to niestety nie mogę zdradzić. Na pewno wielkim sukcesem jest Biblia Sancta Familia od Manuscriptum. Jest to produkt nie do przecenienia, bardzo pięknie wydany i bardzo nietypowy dla naszego kanału sprzedaży.
Początkowo nie byłam przekonana, czy nasi klienci zaufają nam w takim niematerialnym i niecodziennym obszarze - bo ten produkt nie jest zwykłym przedmiotem. To dzieło sztuki i może stać się naprawdę ważna pamiątka rodzinną. Niezwykłe jest to, że nie można pójść po prostu do księgarni i kupić Biblię Sancta Familia.
Mało tego - za chwilę w ogóle nigdzie nie będzie można jej kupić bo nakład się wyczerpie i nie będzie dodruku. Jestem dumna, że klienci obdarzyli nas zaufaniem w zakresie tak nietypowej kategorii produktowej.
Kiedyś wprowadziliśmy produkt, który wydawał się wszystkim tzw. pewniakiem. Dostawca przygotował świetną reklamę, produkt był dobrej jakości i był odpowiedzią na problemy każdego użytkownika lodówki. Był to pochłaniacz zapachów z lodówki - bardzo estetyczny i innowacyjny produkt. Nasi klienci jednak nie byli nim zainteresowani.
Nawet nie wiem jak go opisać (śmiech) - to był przyrząd do pielenia w ogródku, taki dziwny stelaż na nogi, który miał ułatwiać klękanie. Z drugiej strony, nigdy nie wiadomo czy akurat ktoś niestwierdziłby, że to przydatne urządzenie. Mnie jednak nie przekonało i nie zaryzykowałam wprowadzenia do naszej oferty.
Tak, klienci są z nami od lat i często do nas wracają. Znają nas i nam ufają, a to chyba jest najlepsza ocena naszej pracy. Oczywiście, na zaufanie trzeba cały czas pracować. W tej kwestii nie można odpuścić.
Po wprowadzeniu nowego produktu zawsze zbieramy feedback. Ważna jest dla nas opinia naszych klientów i użytkowników, to dla nich wprowadzamy do sprzedaży nowe przedmioty.
Bardzo dziękuję za rozmowę. Życzę Ci wielu sukcesów. Jestem pewna, że w TV Okazje pojawi się jeszcze wiele wyjątkowych przedmiotów.
Ta witryna korzysta z własnych plików cookie i plików cookie stron trzecich w celu ulepszenia naszych usług i pokazywać Ci reklamy związane z Twoimi preferencjami, analizując Twoje nawyki nawigacja. Aby wyrazić zgodę na jego użycie, naciśnij przycisk Akceptuj.
Cookie | Dostawca | Przeznaczenie | Termin ważności |
---|---|---|---|
lgcookieslaw | tvokazje.pl | ||
PHP_SESSID | www.tvokazje.pl | Plik cookie PHPSESSID jest natywny dla PHP i umożliwia stronom internetowym przechowywanie zserializowanych danych o stanie. Na stronie internetowej służy do ustanowienia sesji użytkownika i przekazania danych o stanie poprzez tymczasowe ciasteczko, które jest powszechnie znane jako ciasteczko sesyjne. Te pliki cookie pozostaną na Twoim komputerze tylko do momentu zamknięcia przeglądarki. | Sesja |
pkbottombar | tvokazje.pl | ||
PrestaShop-# | www.tvokazje.pl | Jest to plik cookie, którego Prestashop używa do zapisywania informacji i utrzymywania otwartej sesji użytkownika. Umożliwia zapisywanie informacji takich jak waluta, język, identyfikator klienta między innymi danymi niezbędnymi do prawidłowego funkcjonowania sklepu. | 480 godziny |
timeout | mailing.tvokazje.pl | ||
_aocid | ai.audienceorb.com | ||
_aou | tvokazje.pl | ||
_hjSessionUser_ |
Cookie | Dostawca | Przeznaczenie | Termin ważności |
---|---|---|---|
1P_JAR | google.com | ||
AEC | google.com | ||
APISID | google.com | ||
dtCookie | tvokazje.pl | ||
dtLatC | tvokazje.pl | ||
dtPC | tvokazje.pl | ||
dtSa | tvokazje.pl | ||
fr | facebook.com | ||
HSID | google.com | ||
NID | google.com | ||
presence | facebook.com | ||
prism_477588257 | tvokazje.pl | ||
rxVisitor | tvokazje.pl | ||
rxvt | tvokazje.pl | ||
SAPISID | google.com | ||
SID | google.com | ||
SIDCC | google.com | ||
SSID | google.com | ||
xs | facebook.com | ||
_fbp | facebook.com | ||
_gcl_au | tvokazje.pl | ||
_hjSessionUser_# | tvokazje.pl | ||
__Secure-1PAPISID | google.com | ||
__Secure-1PSID | google.com | ||
__Secure-3PAPISID | google.com | ||
__Secure-3PSID | google.com | ||
__Secure-3PSIDCC | google.com |
Cookie | Dostawca | Przeznaczenie | Termin ważności |
---|---|---|---|
c_user | facebook.com | ||
datr | facebook.com | ||
instagram.com | |||
sb | facebook.com | ||
youtube | youtube.com |
Cookie | Dostawca | Przeznaczenie | Termin ważności |
---|---|---|---|
CONSENT | google.com | ||
gaVisitorUuid | tvokazje.pl | ||
OTZ | google.com | ||
_ga | .tvokazje.pl | ||
_gaexp | google.com | ||
_ga_# | tvokazje.pl | ||
_gid | tvokazje.pl |
Zaloguj się aby dodać komentarz