Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. (RODO) informujemy, że TVO Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni jest administratorem Pana/Pani danych osobowych. Przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych następuje w sposób zgodny z prawem, gwarantujący ich należyte bezpieczeństwo. W ramach strony internetowej używana jest technologia plików „cookies”, która w szczególności jest wykorzystywana w celu analizowania ruchu na stronie, a także do personalizowania treści, które mogą być do Pana/Pani kierowane. Jeśli Pan/Pani nie wyraża na to zgody, można wyłączyć obsługę cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej. Nie zmieniając ustawień, akceptują Państwo zapisywanie plików „cookies” przez przeglądarkę. Więcej informacji na ten temat w: Polityce prywatności i Polityce plików cookies.
Kategorie

Sposoby na płaski brzuch do lata

2 Komentarze
5.0
Opublikowano: Trening i ćwiczenia

Zostaw komentarz

Zaloguj się aby dodać komentarz

Komentarze

  • ćwiczenia i jeszcze raz ćwiczenia!
    Przez:Luska Dnia 29-06-2019
    Ocena:
    5.0

    Ja osobiście uważam, że ćwiczenia są najważniejsze, jeśli chodzi o utrzymanie sylwetki. Sama do około dwudziestego roku życia intensywnie uprawiałam różne sporty, byłam aktywna. Najwięcej pływałam, nawet brałam udział w różnych zawodach, ale poza tym lubiłam biegać, dużo jeździłam na rowerze, a koleżanka zaraziła mnie jogą. I przyznam, że w tej konfiguracji w ogóle nie patrzyłam na to co jem, nie liczyłam kalorii. Pozwalałam sobie raz na jakiś czas na ciasto czy lody, jadłam dużo owoców, pizza czy makaron na stole to była norma. Dziennie, szczególnie po treningach potrafiłam zjeść kilka tysięcy kalorii a i tak byłam szczupła. Dopiero w momencie, kiedy miałam poważny wypadek samochodowy i na kilkanaście miesięcy musiałam pożegnać się ze sportem zaczęłam tyć. Do dwudziestego siódmego roku życia można powiedzieć że byłam kulką, tym bardziej że pojawiła się też ciąża. Zaczęłam dopiero przed trzydziestką na nowo o siebie dbać…. Piszę to wszystko tutaj nie po to, żeby się wyżalić czy pouczać kogoś, ale żeby właściwie...podziękować. W tym sklepie kupiłam sobie kilka przyrządów do ćwiczeń, które pomogły mi wrócić do formy. Teraz mam trzydzieści dwa lata i mieszczę się znowu w niektóre ciuchy z mojej szafy dwudziestolatki. Zaczęłam używać przyrządów do ćwiczenia mięśni brzucha i innego pomagającego ćwiczyć nogi i plecy. No i powoli, krok po kroku zaczęłam odbudowywać swoją formę. Wstydziłam się chodzić na siłownię tak naprawdę, musiałam zajmować się synkiem i pracować z domu, więc po prostu wykorzystywałam wolne chwile na czas dla siebie.

  • Super wpis - potrzebowałam go!
    Przez:Asia90 Dnia 27-06-2019
    Ocena:
    5.0

    Kupiłam niedawno ten produkt AB generator i właśnie szukałam jakiegoś planu treningowego odpowiedniego do tego urządzenia. Cieszę się, że ktoś popracował nad tym i stworzył plan ze wskazówkami dla użytkowników tej maszyny do ćwiczeń. Zanim kupiłam interesowałam się reklamami w telewizji, na których pokazane są opcje ćwiczeń, razem z urządzeniem też jest instrukcja, która co nieco podsuwa, ale jednak prawdziwy plan spotkałam dopiero tutaj. Poza tym to naprawdę fajnie napisany artykuł. Zaczęłam ćwiczyć w lutym, bo postawiłam sobie za cel zrzucenie 10 kg do wakacji. Głównie z brzucha właśnie. Zaczęłam od usuwania cukru, wprowadzania warzyw i owoców i białka do swojej diety. Potem wprowadziłam ćwiczenia na AB generatorze. Zaczęłam od kwadransa raz dziennie, potem zaczęłam ćwiczyć przez pół godziny, godzinę, aż doszłam do momentu, kiedy ćwiczę przez godzinę trzy razy w tygodniu. Oczywiście mówię o urządzeniu w domu. Dodatkowo zaczęłam wsiadać przystanek dalej i wysiadać przystanek wcześniej, a czasami w ogóle całą drogę do pracy przechodzić pieszo. Dzięki temu dodałam sobie trochę zbawiennego ruchu. To co teraz napisałam wydaje się szybkie i proste, ale bardzo długo trwała moja przemiana. Na generatorze ćwiczyłam na początku na najmniejszym możliwym poziomie i długo tak jechałam, bo miałam tak słabą kondycję że każdy ruch sprawiał mi ból. Ale nie poddałam się i powoli brnęłam do przodu. Stosowałam się do wszystkich zasad z tego artykułu i udało mi się spalić kilka kilogramów. Nie osiągnęłam jeszcze swojego celu, ale straciłam 3 rozmiary, czuję się lepiej i ponoć wyglądam naprawdę fajnie.