NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

ZAMÓWIENIA

• Zmiana lub anulowanie zamówienia

Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane możesz poprosić o anulowanie lub zmianę zamówienia oraz zmianę adresu dostawy.

Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta drogą mailową kontakt@tvokazje.pl lub telefonicznie i dokonaj zmiany w zamówieniu.

• Status zamówienia

Większość zamówień zostaje przetworzonych i przygotowanych do wysyłki w ciągu 48 godzin, a dostawcy umożliwiają śledzenie przesyłki tego samego dnia po nadaniu paczki. Link do śledzenia z numerem nadawczym paczki otrzymasz w wiadomości SMS od kuriera.

Jeśli dostawa Twojego zamówienia trwa dłużej niż 7 dni skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, aby sprawdzić status realizacji zamówienia.

• Brakująca faktura lub paragon

Papierową fakturę lub paragon znajdziesz w Twojej paczce wraz z resztą dokumentów dotyczących produktu. Po wysłaniu do nas wiadomości istnieje możliwość otrzymania faktury/paragonu drogą elektroniczną. Jeśli otrzymałeś paragon zamiast faktury lub nie otrzymałeś żadnego z dowodu sprzedaży - pilnie skontaktuj z naszym Biurem Obsługi Klienta.

• Informacja o produkcie

Staramy się, by w opisach naszych produktów znalazły się wszystkie niezbędne informacje i szczegóły. Jeśli jednak potrzebujesz dodatkowych informacji, masz nietypowe pytanie, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta lub zadzwoń na infolinię 58 880 83 30

REKLAMACJE I ZWROTY

• Reklamacje

Jeśli otrzymałeś niepełne lub niewłaściwe zamówienie skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta. Aby usprawnić rozwiązanie sprawy, przygotuj numer zamówienia i numer paragonu/faktury.
W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji lub otrzymania uszkodzonego produktu należy wypełnić formularz i odesłać go wraz z produktem do działu reklamacji:

TVO Sp. z o.o.
Dział Reklamacji
Centrum Logistyczne IPS
ul. Inwestorów 13
39-300 Mielec

Poprawnie wypełniony formularz pozwala na rozpoczęcie procedury reklamacyjnej, która trwa do 14 dni roboczych od daty otrzymania przez TVO sp. z o.o. produktu. Pamiętaj, formularz musi zawierać numer zamówienia lub paragonu/faktury oraz dokładny opis sytuacji. Po rozpatrzeniu reklamacji otrzymasz od nas wiadomość z informacją o dalszych działaniach.

• Odstąpienie od umowy

Zamówienie możesz zwrócić bez podawania przyczyny zwrotu do 14 dni od daty otrzymania towaru. Pamiętaj, że zwrotowi podlegają tylko produkty nienaruszone i nieużywane. Do każdej przesyłki dołączamy dokument zwrotu, który należy wypełnić i dołączyć do odsyłanej paczki. Jeśli dokument zwrotu nie dotarł do Ciebie lub nie możesz go znaleźć, kliknij TUTAJ lub zgłoś się do naszego Biura Obsługi Klienta, a otrzymasz go na pocztę mailową lub listownie.

PŁATNOŚCI

• Metody płatności

Wszystkie akceptowane przez nas metody płatności są w pełni bezpieczne. Wszelkie dane osobowe (informacje o formie dokonywanej opłaty, adres, e-mail) oraz szczegóły transakcji są szyfrowane.
Akceptujemy następujące metody płatności:

  1. Gotówka przy odbiorze (opłata za pobraniem)
  2. Przelew szybki PayU
  3. Przelew na konto bankowe
  4. Karta kredytowa i płatnicza (Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro)
  5. Płacę Później
  6. Płatność na raty


Gotówka przy odbiorze (opłata za pobraniem)

Za zamówienie możesz zapłacić przy odbiorze. Pamiętaj, że kurier nie jest zobowiązany do wydawania reszty, więc przygotuj potrzebną kwotę.

Płatność szybkim przelewem przez PayU

Płatność szybkim przelewem elektronicznym realizowana jest od razu, także w soboty, niedziele i święta. Po wyborze tej formy płatności zostaniesz przekierowany do systemu płatności PayU.

Przelew bankowy

Przelew bankowy pozwala dokonać płatności w późniejszym terminie. Płatności można zrealizować poprzez: zalogowanie się na konto bezpośrednio przez stronę internetową banku, złożenie dyspozycji w placówce banku, złożenie dyspozycji przelewu w placówce pocztowej.
Płacąc za pomocą przelewu bankowego, w tytule przelewu wpisz numer swojego zamówienia. Jeśli nie możesz znaleźć numeru zamówienia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta: kontakt@tvokazje.pl
Płatność powinna być dokonana w ciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania wiadomości e-mail potwierdzającej złożone zamówienia. Przelewu należy dokonać na następujące konto:

Odbiorca: TVO Sp. z o.o.
Adres odbiorcy: ul. Kielecka 5, 81-303 Gdynia
Numer konta: 55 1240 1040 1111 0010 6343 8928

Zamówienie będzie zrealizowane po zaksięgowaniu płatności.

Płatność kartą kredytową lub płatniczą
Pobranie pieniędzy z rachunku karty następuje w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia.

Płacę później
To oferta dla osób, które nie chcą płacić od razu i ponosić kosztów odsetek za zakup na raty. Oferta dotyczy zamówień za min 100 zł. Zamówienie jest realizowane na podstawie złożonego wniosku i akceptacji warunków umowy. Pośrednikiem w transakcji jest operator PayU.
Więcej o Płacę Później

Płatność na raty
W sklepie TV Okazje możesz zakupić produkty na raty. Pośrednikiem w zakupie jest operator PayU.
Więcej o Płacę na Raty

• Status płatności

Wszystkie udane i zaakceptowane płatności potwierdzamy wiadomością e-mail. Jeśli nie otrzymałeś/-aś maila z potwierdzeniem płatności w ciągu 4 dni, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta i podaj numer zamówienia oraz szczegóły płatności.

• Nieudana płatność

Jeśli nie otrzymałeś potwierdzenia mailowego o akceptacji płatności/realizacji zamówienia, prawdopodobnie Twoja płatność się nie powiodła. Przez 7 dni roboczych Twoje zamówienie będzie miało status oczekiwanie na płatność. Po tym czasie zamówienie zostanie anulowane. Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta w celu pomocy i opłacenia zamówienia.

DOSTAWA

• Czas dostawy

Czas dostawy może się różnić w zależności od wybranej formy płatności, dostawcy oraz w związku z dniami wolnymi od pracy, świętami. W przypadku płatności z góry, proces realizacji zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu przelewu.
O przygotowaniu paczki do wysyłki powiadamiamy poprzez wysłanie wiadomości e-mail o treści „zamówienie wysłane”. W przypadku braku dodatkowej informacji w karcie produktu, standardowa dostawa zamówienia trwa od 2 do 7 dni roboczych. O ewentualnych opóźnieniach informujemy droga mailową lub telefoniczną.

• Sposób dostawy

Współpracujemy z firmą kurierską FedEx.

• Śledzenie paczki

Po przekazaniu paczki do dostawcy otrzymasz wiadomość SMS z potwierdzeniem nadania paczki, linkiem do śledzenia zamówienia i kontaktem do Biura Obsługi Klienta FedECx.
Jeśli płacisz przy odbiorze w wiadomości SMS otrzymasz kwotę, którą należy przygotować dla kuriera.
Po nadaniu przez nas paczki dostawcy umożliwiają śledzenie przesyłki tego samego dnia po godz. 16:00.

• Wysyłka zagraniczna

Wysyłka zagraniczna realizowana jest na podstawie indywidualnej wyceny ustalonej podczas bezpośredniego kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta.

KONTO KLIENTA

• Moje konto

Po zalogowaniu do konta możesz:

  1. Zaktualizować dane
  2. Zaktualizować adres dostawy
  3. Śledzić swoje zamówienia
  4. Sprawdzić poprzednie zamówienia
  5. Dodać opinie do zamówionych produktów
  6. Sprawdzić i zaktualizować listę ulubionych produktów

• Zmiana hasła

Twoje hasło zostało zaszyfrowane i nie jest widoczne dla innych osób. Aby zmienić hasło, zaloguj się i przejdź do zakładki “Dane”. Podaj aktualne oraz nowe hasło i zapisz zmiany.
Jeżeli nie pamiętasz swojego hasła, podczas logowania kliknij “Nie pamiętasz hasła?”, a następnie podaj adres email przypisany do swojego konta.
Najpierw otrzymasz wiadomość z linkiem resetującym hasło, a następnie w ciągu kilku minut przyjdzie do Ciebie wiadomość z wygenerowanym automatycznie nowym hasłem do konta.

• Zmiana adresu e-mail

Aby zmienić swoje dane lub adres dostawy, należy wejść w odpowiednią zakładkę, wybrać przycisk edytuj, a następnie po wprowadzeniu poprawek zapisać zmiany.

• Usuwanie konta

Zgodnie z prawem wszelkie dane związane z zamówieniami muszą być przechowywane przez określony czas, w którym nie można ich całkowicie usunąć. Prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta, aby uzyskać dodatkowe informacje.

• Usuwanie zgód marketingowych

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania subskrypcji oraz informacji handlowych przesyłanych elektronicznie. Prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta, aby zgłosić rezygnację.

KORZYŚCI

• Skorzystaj z kodu rabatowego

Wpisz kod rabatowy w podsumowaniu koszyka. Kliknij „Dodaj”, a zniżka zostanie naliczona.

  1. Upewnij się, że w kodzie nie ma literówek i spacji.
  2. Zwróć uwagę na małe i wielkie litery.
  3. Przy każdym zamówieniu można wykorzystać tylko jeden kod rabatowy.
  4. Kody rabatowe mogą zostać wykorzystane jedynie przed zakończeniem składania danego zamówienia. Po złożeniu zamówienia nie ma możliwości wykorzystania kodu.
  5. Całkowity lub częściowy zwrot towaru nie uprawnia do zwrotu kody rabatowego i jego ponownego wykorzystania.

Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, jeśli kod rabatowy jest błędny i nie możesz go wykorzystać.

• Zapisz się do newslettera

Zapisz się do naszego newslettera klikając tutaj. Wystarczy, że podasz swój adres e-mail. Zapis do subskrypcji newslettera jest jednoznaczny ze zgodą na otrzymywanie informacji o nowościach i promocjach, oraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych przez TVO sp. z o.o. Na swoją skrzynkę pocztową otrzymasz maila z potwierdzeniem zapisu. Kliknij w link, aby potwierdzić subskrypcję. Możesz ją zmienić lub anulować w każdej chwili.
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?
Zostaw wiadomość, a wrócimy do Ciebie!
Formularz kontaktowy