Regulamin promocji „Darmowa dostawa dla usługi przewozu Poczty Polskiej”

1. Postanowienia ogólne

2. Zasady promocji

3. Reklamacje

4. Postanowienia końcowe

 

Postanowienia ogólne

 

Regulamin promocji „Darmowa dostawa dla usługi przewozu Poczty Polskiej”

 

Postanowienia ogólne

 

1.     Organizatorem promocji „Darmowa dostawa dla usług przewozu Poczty Polskiej” obejmującej możliwość otrzymania darmowej dostawy produktu lub produktów, po spełnieniu warunków zawartych w niniejszym Regulaminie (dalej jakoPromocja”), jest spółka pod firmą TVO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gdyni (81-366) przy ulicy Stefana Batorego 28-32, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000508462, NIP 9581665816, REGON 222079828 (dalej jako „Organizator).

2.     Organizator prowadzi sklep internetowy pod adresem www.tvokazje.pl (dalej jako „Sklep”).

 

Zasady promocji

 

1.     Promocja dotyczy wyłącznie zakupów dokonanych w Sklepie.

2.     Promocja obowiązuje w dniach od 21 do 27 września 2020 roku (dalej jako „Okres Promocji”).

3.     Promocja obejmuje osobę, która w Okresie Promocji zakupi dowolny produkt lub produkty (dalej jako „Uczestnik”) i jednocześnie wybierze opcję przedpłaty. Uczestnik nie poniesie kosztów dostawy produktu lub produktów w przypadku dostawy za pomocą Poczty Polskiej do punktów partnerskich.

4.     Promocja nie obowiązuje w przypadku, gdy Uczestnik wybrał opcję płatności gotówką przy odbiorze produktu, to jest „za pobraniem”.

5.     Umowa sprzedaży winna zostać zawarta w Okresie Promocji.

6.     Uczestnikowi nie przysługuje prawo do otrzymania jakiegokolwiek ekwiwalentu pieniężnego lub rzeczowego w miejsce darmowej dostawy.

7.     Udział w Promocji wymaga przestrzegania warunków opisanych w niniejszym Regulaminie.

 

Reklamacje

 

1.     Reklamacje co do przebiegu Promocji mogą być zgłaszane przez Uczestnika na adres siedziby Organizatora, telefonicznie: pod numerem (+48) 58 880 83 31, lub drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej: serwis@tvo.pl – z dopiskiem Promocja Darmowa dostawa dla usługi przewozu Poczty Polskiej. W treści Reklamacji należy wskazać imię i nazwisko, adres zamieszkania Uczestnika, oraz opisać przyczynę złożenia Reklamacji.

2.     Reklamacje rozpatrywane będą w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od dnia ich otrzymania przez Organizatora.

3.     Uczestnik zostanie powiadomiony o rozstrzygnięciu w przedmiocie reklamacji pisemnie za pośrednictwem poczty lub pocztą elektroniczną.

4.     Powyższe postanowienia i procedura reklamacyjna przyjęta przez Organizatora nie naruszają uprawnień przyznanych Uczestnikowi na mocy powszechnie obowiązującego prawa, w tym możliwości dochodzenia roszczeń na drodze postępowania sądowego.

 

Postanowienia końcowe

 

1.       Niniejszy Regulamin dostępny jest na stronie internetowej www.tvokazje.pl.

2.       Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z poniżej wskazanych przyczyn:

a)     zmiany przepisów prawa regulujących sprzedaż towarów lub świadczenie usług drogą elektroniczną wpływająca na wzajemne prawa i obowiązki określone w umowie o świadczenie usług lub umowie sprzedaży zawieranej pomiędzy Organizatorem a Uczestnikiem;

b)    przedłużenia okresu trwania Promocji;

c)     konieczności dostosowania działalności Organizatora do nakazów, orzeczeń, postanowień lub wytycznych wynikających z decyzji właściwego organu administracji publicznej lub orzeczenia sądowego znajdującego zastosowanie w zakresie działalności Organizatora, wpływających na wzajemne prawa i obowiązki określone w umowie sprzedaży zawieranej pomiędzy Organizatorem a Uczestnikiem;

d)    zmiany sposobu świadczenia usług w ramach telesprzedaży przez Organizatora spowodowanej wyłącznie względami technicznymi lub technologicznymi, zmiany zakresu lub zasad świadczenia przez Organizatora usług świadczonych w ramach telesprzedaży, do których stosują się postanowienia Regulaminu, poprzez wprowadzenie nowych, modyfikację lub wycofanie przez Organizatora dotychczasowych funkcjonalności lub usług objętych Regulaminem i oferowanych Uczestnikowi;

e)     połączenia, podziału albo przekształcenia Organizatora lub zmiany innych danych identyfikacyjnych Organizatora określonych w Regulaminie.

3.       Zmiana Regulaminu nie wpływa na treść i warunki umowy sprzedaży zawartej przez Organizatora i Uczestnika przed zmianą Regulaminu.

4.       W przypadku dokonania zmian w Regulaminie Organizator udostępni tekst jednolity Regulaminu na stronie internetowej www.tvokazje.pl.

5.       W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie odpowiednie przepisy obowiązującego prawa, w tym Kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. Poz. 287).