Witamy w naszym Centrum pomocy

O co może zapytać pracownik infolinii?

Jeżeli chcesz złożyć zamówienie za pośrednictwem pracownika infolinii, będziesz pytany o:

  • imię i nazwisko (bądź nazwa firmy)
  • adres zamieszkania (kod pocztowy, miasto, ulica, numer domu i mieszkania)
  • adres wysyłki (jeżeli jest inny niż adres zamieszkania)
  • numer telefonu
  • NIP (tylko jeżeli chcesz uzyskać fakturę)
  • adres e-mail (dobrowolny do podania)
  • rok urodzenia (dobrowolny do podania, jeśli przystępujesz do klubu TV Okazje i chcesz uzyskać bon urodzinowy będzie potrzebna  pełna data urodzenia)

UWAGA - jeżeli jesteś zainteresowany ratami i będziesz chciał przejść przez wniosek ratalny (bank Credit Agricole) za pośrednictwem pracownika infolinii, przygotuj się na bardziej szczegółowe pytania (PESEL, seria i nr dowodu osobistego, dochody, dane pracodawcy, koszty utrzymania, stan cywilny itp.). Pamiętaj, że pracownik infolinii zapyta o wszystkie dane, jakich wymaga bank.

Jeżeli dzwonisz w sprawie już złożonego zamówienia, pracownik infolinii celem weryfikacji zapyta o:

  • imię i nazwisko
  • adres rozliczeniowy, podany podczas składania zamówienia.

#infolinia #rozmowa #kontakt #informacje #pracownik #podaniedanych #zamówienie #dane

Czy to było pomocne?
Tak Nie
Nie możesz znaleźć odpowiedzi na pytanie?
Skontaktuj się z nami!