Witamy w naszym Centrum pomocy
Jak dokonać zakupu na raty?
Najczęściej zadawane pytania o Raty PayU
- Kiedy są dostępne Raty PayU?
Raty PayU są dostępne w wybranych e-sklepach, jeśli Twoje zakupy wraz z kosztami wysyłki mieszczą się w przedziale od 300 do 50 000 zł. W ramach czasowo ograniczonej oferty, PayU może udostępnić możliwość złożenia Zamówień dla innych kwot niż wskazane powyżej o czym Klient jest poinformowany w trakcie składania Zamówienia.
- Jak działają Raty PayU?
Zapraszamy Cię do objerzenia krótkiej animacji (1 min 21 sek.)
- Kto udziela kredytu konsumenckiego na zakupy?
Organizacje Finansujące, które współpracują̨ z PayU na podstawie odrębnych umów. Aktualna lista Organizacji Finansujących dostępna jest TUTAJ.
- Jaką rolę pełni PayU w procesie wnioskowania o Raty PayU?
PayU jest pośrednikiem kredytowym, wpisanym do rejestru pośredników kredytu konsumenckiego prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem RPK006833. PayU jest podmiotem pośredniczącym pomiędzy Klientem a Organizacją Finansującą. PayU współpracuje z Organizacjami Finansującymi na podstawie odrębnych umów. Zasady świadczenia pośrednictwa kredytowego przez PayU określa Regulamin usługi pośrednictwa kredytowego PayU.
- Jaki jest koszt kredytu?
Umowa o Kredyt Standardowy lub o Kredyt 0% w ramach Raty PayU zawierana jest między kredytobiorcą a Organizacją Finansującą̨ , z którą̨ PayU S.A. współpracuje i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Przykłady reprezentatywne dotyczące poszczególnych wariantów produktu Raty PayU oraz Regulamin Kredytu 0% w ramach Raty PayU dostępny jest TUTAJ.
- Jak wygląda procedura zwrotu w przypadku zakupu na raty?
▪ Każdy klient, niezależnie od wybranej formy płatności, ma prawo do zwrotu zakupionego towaru w ciągu 30 dni.
Zachęcamy do zapoznania się z pełnym regulaminem naszej strony internetowej, gdzie znajdą się dalsze informacje dotyczące zwrotów.
▪ W celu odstąpienia od tak zawartej umowy, konsument wysyła do sklepu oświadczenie o rezygnacji z zakupu (odstąpieniu od umowy sprzedaży) i zwraca towar.
▪ Po spełnieniu wymogów formalnych i zaakceptowaniu zwrotu towaru, sklep dokonuje za pomocą Systemu PayU zwrotu do PayU (częściowego lub całościowego) środków pochodzących z kredytu, którymi Kupujący sfinansował zakup.
▪ PayU przekazuje następnie środki ze zwrotu bezpośrednio do Organizacji Finansującej, z którą Kupujący zawarł umowę kredytową.
▪ PayU każdorazowo poinformuje Kupującego (e-mail) o odnotowanym zwrocie wraz z podaniem szczegółów zwrotu oraz płatności ratalnej, której dotyczył zwrot.
▪ W celu zapewnienia prawidłowej obsługi umowy kredytowej po zwrocie środków, w tym złożenia dyspozycji odstąpienia lub dokonania wcześniejszej spłaty, Kupujący powinien każdorazowo skontaktować się bezpośrednio z Organizacją Finansującą.
- Wyjątki
Przepisy prawa mogą określać wyjątki kiedy prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje. Takie sytuacje określa na przykład art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, gdzie między innymi prawo odstąpienia nie przysługuje Kupującemu zawierającemu umowę o zakup biletów na wydarzenia rozrywkowe, sportowe lub kulturalne poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość.
Aby zrealizować zakup, możesz wrócić do sklepu i wybrać inną formę płatności