sprzęt do ćwiczenia w domu
  • sprzęt do ćwiczenia w domu
  • jaki sprzęt do ćwiczenia w domu
  • sprzęt do ćwiczenia w domu dla osób starszych
  • ćwiczenie w domu
  • sprzęt do ćwiczenia brzucha
  • sprzęt do ćwiczenia pleców
  • sprzęt do ćwiczenia klatki piersiowej
  • sprzęt do ćwiczenia dla mężczyzn
  • sprzęt do ćwiczenia dla kobiet
  • sprzęt do ćwiczenia w domu
  • sprzęt do ćwiczenia w domu

Total Fit kompleksowy sprzęt do ćwiczeń

Model: TOTALFIT

Total Fit to kompleksowy sprzęt do ćwiczeń całego ciała. To nie jest zwykły wioślarz! Tylko na tej jednej maszynie wykonasz różnorodne ćwiczenia w domu. Spalisz kalorie, wymodelujesz sylwetkę i wyrzeźbisz mięśnie bez wychodzenia z domu. Tylko 10 minut dziennie / 5 razy w tygodniu wystarczy, żeby zauważyć pierwsze rezultaty.

✅ Więcej niż zwykły wioślarz

✅ Angażuje wszystkie partie mięśniowe

✅ Umożliwia wykonanie efektywnego treningu siłowego i cardio

✅ Ergonomiczny, wielofunkcyjny uchwyt

✅ Wygodne siedzisko

✅ Monitorowanie postępów na wyświetlaczu

✅ 12 ustawień oporu i 5 poziomów nachylenia

Czytaj więcej
sprzęt do ćwiczenia w domu Total Fit kompleksowy sprzęt do ćwiczeń
589,99 zł
789,99 zł
Zniżka -200 zł
Ilość:
 

30 dni na zwrot

 

Darmowa dostawa od 299,90zł

  Zwrot wyślij na TVO Sp. z o.o. Centrum Logistyczne IPS. Inwestorów 13, 39-300 Mielec

  

Inni kupili również

Ćwiczenia w domu mogą być tak samo efektywne jak na siłowni. Zamiast jednak wydawać pieniądze na karnet na siłownię, który potrafi kosztować nawet 2000 zł rocznie, postaw na sprawdzony sprzęt do ćwiczeń w domu. Postaw na Total Fit. Niezależnie czy jesteś osobą początkującą czy zaawansowaną, z Total Fit spalisz zbędne kalorie, wymodelujesz sylwetkę i wyrzeźbisz mięśnie. Wioślarz Total Fit ma aż 12 ustawień oporu i 5 poziomów nachylenia. Dzięki temu, dostosujesz intensywność treningu do swoich możliwości. Wystarczy 10 minut ćwiczeń w domu dziennie, 5 razy w tygodniu, aby zauważyć pierwsze rezultaty.

Kompleksowy sprzęt do ćwiczeń w domu

Zazwyczaj na jednej maszynie na siłowni można wykonać tylko jedno ćwiczenie. Na bieżni – biegasz, na rowerku – jedziesz, na wioślarzu – wiosłujesz. Total Fit to więcej niż zwykły wioślarz. Z nim, oprócz treningu cardio podczas którego spalisz więcej kalorii, wykonasz także trening siłowy całego ciała. Zaangażuj wszystkie partie mięśniowe na tym wszechstronnym sprzęcie do ćwiczeń. Nie wiesz, jak wykonać ćwiczenia w domu? Total Fit przychodzi z pomocą. Usiądź na siedzisku i połóż nogi na pedałach. Poprzez zmianę ułożenia rąk na uchwycie, ćwiczysz różne partie mięśniowe:

✅ Na dole – klatka i barki

✅ Po bokach – plecy i grzbiet

✅ U góry – biceps i przedramiona

✅ W środku – brzuch

Ćwiczenia w domu z Total Fit zobacz instrukcja obsługi. Total Fit to sprzęt do ćwiczeń, z którym poprawisz swoją kondycję fizyczną, zgubisz zbędne kilogramy i wymodelujesz sylwetkę. Oto ćwiczenia w domu, które wykonasz z Total Fit:

✅ Wiosłowanie – Total Fit dzięki swojej konstrukcji pełni funkcję wioślarza – wystarczy usiąść przodem do uchwytu i przy jednoczesnym wyprostowaniu nóg, pociągnąć go do siebie. Łapiąc go inaczej, zaangażujesz inne partie mięśniowe

✅ Pompki – wystarczy położyć nogi na pedałach i złapać uchwyt, aby wykonać pompki. Stopień trudności można dostosować poprzez zmianę poziomu nachylenia

✅ Spięcia brzucha na kolanach – uklęknij na siedzeniu i oprzyj ręce o tylne uchwyty. Przesuwając siedzisko kolanami w górę ćwiczysz mięśnie brzucha, ramion i klatki piersiowej

✅ Brzuszki – usiądź wygodnie na siedzisku i zablokuj nogi na uchwycie. Poprzez wzniosy ciała ćwiczysz mięśnie całego brzucha. Im nachylenie maszyny będzie większe, tym ćwiczenie będzie bardziej efektywne

✅ Odwrotne pompki – oprzyj dłonie na tylnych uchwytach, nogi ustaw na piętach. Obniżając ciało ćwiczysz tricepsy i mięśnie klatki piersiowej

Opinie naszych klientów

Napisz swoją opinię

.

WAŻNE: PRZED ROZPOCZĘCIEM UŻYTKOWANIA DOKŁADNIE PRZECZYTAJ CAŁĄ INSTRUKCJĘ OBSŁUGI.

WAŻNE INFORMACJE DOTYCZĄCE BEZPIECZEŃSTWA Zachowaj instrukcję, aby w przyszłości móc do niej wrócić.

1. Przed złożeniem i rozpoczęciem użytkowania urządzenia dokładnie przeczytaj instrukcję obsługi. Całkowity montaż, odpowiednia konserwacja oraz poprawne korzystanie z urządzenia zapewniają bezpieczne i wydajne użytkowanie. Każdy z użytkowników powinien zostać poinformowany o ostrzeżeniach i niezbędnych środkach ostrożności.

2. Przed rozpoczęciem jakiegokolwiek programu treningowego należy skonsultować się z lekarzem na wypadek, gdyby występowały dolegliwości zdrowotne, które mogłyby narażać zdrowie użytkownika.

3. Słuchaj swojego ciała. Jeśli niepoprawnie wykonasz ćwiczenie lub intensywność będzie zbyt wysoka, zwiększysz ryzyko wystąpienia kontuzji. Jeśli zaczniesz odczuwać dolegliwości takie jak ból, ból w klatce piersiowej, nieregularne bicie serca, skrajna duszność, zawroty głowy lub nudności, natychmiast zaprzestań ćwiczeń. Jeśli doświadczysz któregoś z objawów, zanim powrócisz do ćwiczeń, skonsultuj się z lekarzem.

4. Trzymaj urządzenie z dala od dzieci i zwierząt. Urządzenie jest przeznaczone do użytku wyłącznie przez osoby dorosłe.

5. Używaj urządzenia na stabilnej, równej powierzchni. Aby chronić podłogę, podłóż matę ochronną pod urządzenie. Dla własnego bezpieczeństwa upewnij się, że wokół urządzenia jest co najmniej 0,5 m wolnej przestrzeni.

6. Przed użyciem urządzenia upewnij się, że wszystkie śruby i nakrętki są dobrze dokręcone.

7. Poziom bezpieczeństwa urządzenia zostanie zachowany tylko przy regularnej kontroli pod kątem zużycia i uszkodzenia.

8. Używaj urządzenia wyłącznie zgodnie z przeznaczeniem opisanym w instrukcji. Jeśli podczas montażu, konserwacji znajdziesz wadliwe komponenty lub podczas użytkowania usłyszysz nietypowy dźwięk, nie kontynuuj czynności. Nie używaj urządzenia, dopóki problem nie zostanie rozwiązany.

9. Podczas ćwiczeń zawsze miej na sobie odpowiedni strój sportowy. Unikaj luźnego stroju, który mógłby zaplątać się w częściach urządzenia lub stroju ograniczającego ruch. Trening zaczynaj powoli. Trzymaj się mocno uchwytów i nie podnoś się z siedzenia podczas ćwiczeń.

10. Urządzenie przeznaczone do użytku domowego. Maksymalna waga użytkownika: 150 kg.

11. Urządzenie nie jest przeznaczone do użytku terapeutycznego.

12. Podczas podnoszenia lub przenoszenia urządzenia zachowaj ostrożność, aby nie doszło do kontuzji pleców. Przy przenoszeniu używaj odpowiedniej techniki lub poproś o pomoc.

LISTA CZĘŚCI

1. Główny wspornik 2. Rama przednia 3. Rama tylna 4. Główny uchwyt (x2) 5. Wyświetlacz 6. Uchwyt tylny (x2) 7. Klucz do nakrętek 8. Klucz imbusowy 9. Śruba A 10. Śruba B (x2) 11. Śruba C 12. Śruba D (x4) 13. Gałka regulacji 14. Stoper bezpieczeństwa (x2) 15. Wspornik wyświetlacza

Total Fit części

INSTRUKCJA MONTAŻU Rozpakuj komponenty. Sprawdź z listą, czy nie brakuje żadnych komponentów. Wyrzuć opakowanie. INFORMACJA: Niektóre z komponentów mogą być ukryte w polistyrenie. 

KROK 1 1A: Złóż główną ramę (2) i przykręć ją do głównego wspornika (1), używając do tego śrub D (12x2). Montaż tej części musi być wykonany z głównym wspornikiem (1) postawionym do góry nogami, z siedzeniem na podłodze. 1B: Złóż ramę tylną (3) i zabezpiecz pokrętłem regulacji (13). WSKAZÓWKA: Aby zapewnić Total Fit maksymalną stabilność, obróć nakrętki poziomujące znajdujące się na tylnej ramie. Narzędzia: 8 Części: 1, 2, 3, 12 x 2, 13

KROK 2 Chwyć za główne uchwyty (4x2) i przyłącz wspornik wyświetlacza (15), używając do tego śrub D (12x2), jak pokazano na rysunku. Załóż wyświetlacz (5) na wspornik (15). Nie przykręcaj mocno tych dwóch komponentów, dopóki nie ukończysz KROKU 3. Narzędzia: 8 Części: 4, 5, 12x2, 15

sprzęt do ćwiczenia w domu

KROK 3 Po zabezpieczeniu uchwytów, przykręć je do ramy głównej, używając do tego śruby A (9). Następnie mocno dokręć śruby wyświetlacza, o których wspomniano w KROKU 2. Narzędzia: 7, 8 Części: 

KROK 4 Przykręć górną część tłoka znajdującego się na głównym wsporniku (1) do przedniej kierownicy śrubą C (11). Narzędzia: 7, 8 Części: 1, 1

sprzęt do ćwiczenia w domu

KROK 5 Zamontuj tylne uchwyty (6x2) i przykręć je do głównego wspornika (1), używając śruby B (10x2). Narzędzia: 7, 8 Części: 1, 6x2, 10x2

KROK 6 Na końcu ustaw ograniczniki (14x2), tak jak pokazano to na rysunku. Aby ustawić ogranicznik w pobliżu tłoka, należy przesunąć siedzenie w górę. Części: 14x2

sprzęt do ćwiczenia brzuszków

UŻYTKOWANIE POKRĘTŁA REGULACJI

Siedzenie Jeśli chcesz przesunąć siedzenie, ustaw pokrętło w pozycji UNLOCK (zielony kolor). Aby to zrobić, pociągnij za pokrętło i kręć, dopóki napis UNLOCK nie będzie na górze.

Jeśli chcesz przymocować siedzenie do głównego wspornika, pokrętło regulacji musi być ustawione na pozycji LOCK (czerwony kolor). Aby to zrobić, pociągnij za pokrętło i kręć, dopóki napis LOCK nie pojawi się na górze.

Bez puszczania pokrętła, przesuwaj siedzeniem do momentu umiejscowienia go w odpowiednim otworze. Puść pokrętło, aby sworzeń wszedł w otwór, a siedzenie zostało zablokowane w miejscu.

Tylna rama Total Fit pozwala na regulowanie nachylenia i wysokości. Przekręć pokrętło w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara, pociągnij za nie i ustaw wybraną wysokość. Puść pokrętło, aby sworzeń wszedł w otwór i przekręć zgodnie z kierunkiem wskazówek zegara, aby zakończyć regulowanie.

PROGRAM TRENINGOWY Z Total Fit poprawisz ogólną kondycję fizyczną oraz wyrzeźbisz mięśnie. Dodatkowo schudniesz, jeśli połączysz ćwiczenia z odpowiednią dietą.

1. Rozgrzewka Ta część pozwoli na zwiększenie przepływu krwi przez ciało i przygotowanie mięśni do wysiłku fizycznego. Dzięki temu zmniejszysz ryzyko wystąpienia skurczów i kontuzji. Wykonuj poniższe ćwiczenia przez około 10 minut. Zacznij powoli od rozciągania i stopniowo zwiększaj intensywność. Nie wykonuj gwałtownych ruchów, aby zapobiec kontuzji. Jeśli odczujesz dyskomfort, natychmiast przerwij ćwiczenia.

2. Trening główny W tej części przeprowadzisz trening. Regularne ćwiczenia sprawią, że mięśnie nabiorą elastyczności. Ważne jest, aby tempo ćwiczeń było równomierne. Tempo powinno być na tyle wysokie, aby przyspieszyć tętno do Strefy Docelowej, która została wskazana na wykresie.

12 POZIOMÓW OPORU DLA WSZECHSTRONNEGO TRENINGU

Total Fit ma tłok hydrauliczny, który umożliwia ustawienie 12 poziomów oporności, aby trening był wszechstronny, a wysiłek optymalny. Dzięki temu zwiększysz ilość spalonych kalorii, polepszysz stan układu krążenia oraz zmaksymalizujesz moc, siłę, masę mięśniową i sprawność fizyczną.

WAŻNE: Tłok hydrauliczny może się nagrzewać podczas pracy. Nie dotykaj i nie łap za cylinder do kilku minut po zakończeniu ćwiczeń, aby zapobiec urazowi.

WIOSŁOWANIE Usiądź przodem do kierownicy, złap ją obiema rękoma i przyciągnij do klatki piersiowej. Jednocześnie wyprostuj nogi i plecy aż do momentu wykonania pełnego ruchu.  Łapiąc inaczej za kierownicę, zaangażujesz inne partie mięśniowe.

POMPKI Złap za tylne uchwyty obiema rękoma i postaw nogi na pedałach, jak pokazano na rysunku. Obniżaj się powoli, zginając ramiona, aż dojdziesz do poziomu klatki piersiowej. Powoli wróć do pozycji wyjściowej, aby zakończyć ruch.

SPIĘCIA BRZUCHA NA KOLANACH Uklęknij na siedzeniu i oprzyj obie ręce o tylne uchwyty. Przesuwaj siedzenie kolanami do góry, aby wykonać pełne ćwiczenie.

SPIĘCIA BRZUCHA Dostosuj ogranicznik siedzenia, aby zablokować go w miejscu, usiądź i postaw nogi na tylnych uchwytach, jak pokazano na rysunku. Wykonaj spięcia brzucha.

POMPKI TRICEPSOWE Ustaw się w sposób pokazany na rysunku, opierając dłonie na tylnych uchwytach. Używając wyłącznie ramion, podnieś się do góry aż do momentu, w którym ręce są prawie całkowicie wyprostowane, a następnie obniż klatkę piersiową do rąk, aby zakończyć ruch. 

To ty decydujesz o intensywności treningu. Wypróbuj różne kombinacje i ciesz się korzyściami płynącymi z ćwiczeń na Total Fit.

RÓŻNE RODZAJE CHWYTÓW

Różne chwyty kierownicy bardziej angażują inne partie mięśniowe i pomagają ulepszyć trening. Rysunek przedstawia różne rodzaje chwytów na Total Fit.

WYŚWIETLACZ: INSTRUKCJA UŻYTKOWANIA

DZIAŁANIE 1. ON: Wyświetlacz włącza się po naciśnięciu czerwonego przycisku lub wraz z rozpoczęciem ćwiczeń. Naciskaj czerwony przycisk do momentu, aż na wyświetlaczu pokaże się funkcja, którą chcesz wyświetlać lub wybierz funkcję SCAN, aby funkcje pokazywały się naprzemiennie. 2. OFF: Wyświetlacz wyłączy się automatycznie, jeśli Total Fit nie będzie używany przez 4 minuty. 3. RESET: Aby zresetować liczniki, przez cztery sekundy przytrzymaj czerwony przycisk. 

INSTALACJA BATERII

Do działania wyświetlacza wymagana jest bateria typu AA. Aby wymienić baterię, otwórz komorę baterii znajdującą się z tyłu i włóż nową baterię.

UTYLIZACJA MATERIAŁÓW

Ten symbol oznacza, że zanim zdecydujesz się na utylizację produktu, powinieneś się zapoznać z obowiązującymi lokalnymi przepisami dotyczącymi recyklingu produktów tego typu. 

Nie wyrzucaj produktu z normalnymi odpadami komunalnymi. Zutylizuj produkt zgodnie z obowiązującymi przepisami. 

Produkty elektryczne i elektroniczne zawierają niebezpieczne substancje, które mogą mieć szkodliwy wpływ na środowisko i życie ludzkie, dlatego powinny być odpowiednio utylizowane.