Zgłaszanie reklamacji
Reklamacje dotyczące niezgodności produktu z umową należy składać do Działu Serwisu i Reklamacji, pod adresem:
TVO Sp. z o.o.
Centrum Logistyczne IPS
ul. Inwestorów 13
39-300 Mielec
Termin rozpatrzenia reklamacji
TVO zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni (roboczych) od daty jej otrzymania.
Możliwość skorzystania z pozasądowego rozstrzygania sporów
Klient będący konsumentem może skorzystać z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje dotyczące tego trybu znajdują się na stronie www.uokik.gov.pl.
Dokumenty potrzebne do zgłoszenia reklamacji
Czy muszę opłacić paczkę wysyłaną w ramach reklamacji?
Tak, klient musi pokryć koszty wysyłki paczki związanej z reklamacją. Firma TVO nie przyjmuje przesyłek nadanych za pobraniem.
Jeśli potrzebujesz więcej informacji, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.
Kontakt: