Witamy w naszym Centrum pomocy

W jaki sposób zgłosić reklamację?

Jeśli dokonane przez Ciebie zamówienie jest niepełne lub niewłaściwe, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta kontakt@tvo.pl lub 58 880 83 31 . Aby usprawnić rozwiązanie sprawy przygotuj imię, nazwisko, adres, a także numer zamówienia i numer paragonu/faktury.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji lub otrzymania uszkodzonego produktu należy wypełnić formularz i odesłać go wraz z produktem do działu reklamacji:

TVO Sp. z o.o.

Dział Reklamacji

Centrum Logistyczne IPS

ul. Inwestorów 13

39-300 Mielec

Poprawnie wypełniony formularz pozwala na rozpoczęcie procedury reklamacyjnej, która trwa do 14 dni roboczych od daty otrzymania przez TVO sp. z o.o. produktu. Pamiętaj, formularz musi zawierać numer zamówienia lub paragonu/faktury oraz dokładny opis sytuacji. Po rozpatrzeniu reklamacji otrzymasz od nas wiadomość z informacją o dalszych działaniach.

#reklamacja #formularz #formularzreklamacyjny #uszkodzonyprodukt

Czy to było pomocne?
Nie możesz znaleźć odpowiedzi na pytanie?
Skontaktuj się z nami!