Regulamin sklepu internetowego tvokazje.pl z dnia 27 stycznia 2023 roku.

Regulamin sklepu internetowego tvokazje.pl obowiązujący od dnia 02.09.2024 r.

§ 1 DEFINICJE

W Regulaminie, o ile nie zastrzeżono inaczej, terminy pisane wielką literą mają następujące znaczenie:

  1.  KLIENT: osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, lecz posiadająca zdolność prawną, która na zasadach określonych w Regulaminie dokonuje zakupów w Sklepie Internetowym.

  2.  KONSUMENT: Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupów w Sklepie Internetowym w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową. Postanowienia Regulaminu dotyczące Konsumenta stosuje się również do osoby fizycznej zawierającej Umowę sprzedaży bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

  3.  KONTO: strona w Sklepie Internetowym, na której Klient po zarejestrowaniu i zalogowaniu (bezpośrednio na Stronie Internetowej lub za pośrednictwem zewnętrznych usługodawców: Facebook i Google) może składać zamówienia na Produkty, przeglądać historię dotychczasowych zakupów, ma dostęp do swoich danych osobowych i może je modyfikować.

  4. REGULAMIN: niniejszy regulamin określający zasady sprzedaży Produktów w Sklepie Internetowym przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość oraz świadczenia usług drogą elektroniczną.

  5. SKLEP INTERNETOWY: serwis i sklep internetowy prowadzony przez Sprzedającego pod adresem www.tvokazje.pl (wyżej opisany adres dalej jako: STRONA INTERNETOWA).

  6. SPRZEDAJĄCY: spółka pod firmą TVO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gdyni (81-303) przy ulicy Kieleckiej 5, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000508462, NIP 9581665816, REGON 222079828, świadcząca usługi sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego na zasadach określonych w Regulaminie.

  7. PRODUKT, PRODUKTY: towar (towary), który można zamawiać za pośrednictwem Sklepu Internetowego zgodnie z Regulaminem.

  8. UMOWA SPRZEDAŻY: umowa sprzedaży Produktów w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny zawarta pomiędzy Sprzedającym a Klientem za pośrednictwem Sklepu Internetowego (dalej również jako: umowa).

  9. ZAMÓWIENIE: oświadczenie woli Klienta określające rodzaj i liczbę Produktów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży.

§ 2 POSTANOWIENIA OGÓLNE

Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego, w tym zawarcia i wykonania Umowy sprzedaży, oraz świadczenia przez Sprzedającego na rzecz Klienta usług drogą elektroniczną, w szczególności prowadzenia Konta.

Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i zaakceptowanie jego postanowień.

Sprzedający świadczy za pośrednictwem Sklepu Internetowego następujące usługi:

a)   sprzedaż Produktów znajdujących się w Sklepie Internetowym;
b)   udzielanie Klientom informacji o Produktach dostępnych w Sklepie Internetowym;
c)   dostarczanie informacji marketingowych i handlowych drogą elektroniczną.

Wszystkie Produkty oferowane w Sklepie Internetowym są fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

Korzystanie przez Klienta ze Sklepu Internetowego wymaga spełnienia przez system teleinformatyczny Klienta następujących minimalnych wymagań technicznych: przeglądarka internetowa Internet Explorer (ver. 10), Google Chrome (ver. 14) oraz Mozilla Firefox (ver. 11) lub nowszej z włączoną obsługą aplikacji JavaScript. Minimalna rozdzielczość ekranu 320 × 240 (4:3) pikseli. Klient powinien posiadać aktywną pocztę e-mail.

Klient przyjmuje do wiadomości i akceptuje, że zakazane jest dostarczanie treści niezgodnych z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności treści naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich, nawołujących do przemocy lub nienawiści wobec jakichkolwiek istot żywych, w tym na tle różnic narodowościowych, etnicznych, rasowych, wyznaniowych i płciowych oraz pochwalających taką przemoc lub nienawiść, propagujących faszystowski lub inny totalitarny ustrój państwa oraz treści naruszających ogólnie przyjęte normy społeczne, w tym zawierających wulgaryzmy lub inne treści o charakterze obraźliwym, jak również zakazane jest dostarczanie treści służących prowadzeniu działalności konkurencyjnej wobec Sprzedającego bądź prowadzeniu niedozwolonych działań reklamowych, zawierających linki, jak również powodujących zakłócenie pracy lub przeciążenie systemów teleinformatycznych.

Sprzedający dokłada wszelkich starań, by świadczone usługi w ramach Sklepu Internetowego były na najwyższym poziomie, jednakże nie wyklucza to możliwości czasowego zawieszenia dostępności Sklepu Internetowego w przypadku konieczności przeprowadzenia konserwacji, przeglądu, wymiany sprzętu lub też w związku z koniecznością modernizacji lub rozbudowy Sklepu Internetowego.

  1. Sprzedający wykorzystuje pliki cookies w celach określonych w Polityce prywatności i stosowania plików cookies. Klient ma możliwość korzystania ze strony internetowej bez wykorzystywania mechanizmu cookies, ale może to oznaczać, że niektóre funkcje lub usługi Sklepu Internetowego nie będą działać poprawnie. Jeśli Klient nie wyraża zgody na korzystanie z plików cookies, powinien w dowolnym momencie zaznaczyć w ustawieniach przeglądarki właściwą opcję dotyczącą odrzucania plików cookies. Szczegółowe regulacje dotyczące wykorzystywania plików cookies znajdują się w Polityce prywatności i stosowania plików cookies.
  2. Prawa wyłączne do treści udostępnianych w ramach usług świadczonych za pośrednictwem Sklepu Internetowego, w szczególności prawa autorskie, nazwę Sklepu Internetowego, znaki towarowe Sprzedającego oraz producentów Produktów, wchodzące w ich skład elementy graficzne, oprogramowanie oraz prawa w zakresie baz danych, podlegają ochronie prawnej i przysługują Sprzedającemu lub podmiotom, z którymi Sprzedający zawarł stosowne umowy.

  3. Klient ma dostęp do Regulaminu nieodpłatnie za pośrednictwem Strony Internetowej. Sprzedający udostępnia regulamin na Stronie Internetowej umożliwiając jego zapisanie na trwałym nośniku na urządzeniu Klienta.

  4. Strona Internetowa jest administrowana i redagowana przez Sprzedającego.

  5. W celu utworzenia Konta konieczne jest wypełnienie przez Klienta formularza rejestracji, wymagające podania loginu (adresu poczty elektronicznej) Klienta i wyboru hasła. Podczas rejestracji Klient może podać również dodatkowe dane, których będzie używał w celu dokonywania Zamówień. Najpóźniej w ciągu 1 (słownie: jednego) dnia roboczego Klient otrzyma na wskazany adres poczty elektronicznej wiadomość z potwierdzeniem dokonania rejestracji, zawierającą link, którego otworzenie spowoduje zawarcie umowy o świadczenie usługi Konta. Założenie Konta jest możliwe również podczas składania Zamówienia. Klient może również założyć Konto i logować się na nie za pośrednictwem zewnętrznych usługodawców: Facebook i Google. Usługa Konta jest świadczona nieodpłatnie. Utworzenie Konta nie jest konieczne do złożenia Zamówienia, jednakże ułatwia jego złożenie.

  6. Umowa o świadczenie usługi elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym (na przykład prowadzenie Konta w Sklepie Internetowym) może być wypowiedziana przez Klienta bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów ze skutkiem natychmiastowym poprzez złożenie oświadczenia o rozwiązaniu umowy na adres e-mail: kontakt@tvo.pl lub w formie pisemnej na adres: TVO sp. z o.o., ul. Kielecka 5, 81-303 Gdynia. Sprzedający może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi Konta Klienta z ważnych przyczyn, do których w szczególności należy naruszenie przez Klienta któregokolwiek z postanowień ust. 6 niniejszego paragrafu, z zachowaniem czternastodniowego okresu wypowiedzenia, przesyłając Klientowi oświadczenie o wypowiedzeniu umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną na adres e-mail Klienta. Realizacja zamówień Produktów złożonych do chwili rozwiązania umowy o świadczenie usługi Konta Klienta podlega postanowieniom Regulaminu. W przypadku wystąpienia wyżej wskazanego przypadku określonego w ust. 6 niniejszego paragrafu, Sprzedający ma prawo – niezależnie od wypowiedzenia umowy o świadczenie usługi Konta Klienta – do zablokowania możliwości korzystania z Konta Klientowi, który dostarcza treści niezgodne z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, jak również treści powodujące zakłócenie pracy lub przeciążenie systemów teleinformatycznych. Rozwiązanie umowy o świadczenie usługi Konta spowoduje usunięcie Konta wraz ze skasowaniem wszystkich danych na nim zgromadzonych.

  7. Sprzedający może usunąć Konto Klienta (wraz ze wszystkimi zgromadzonymi danymi, w tym danymi Zamówień), który przez okres 2 (słownie: dwóch) lat nie zalogował się na Koncie. Powyższe nie dotyczy Klientów posiadających aktualną usługę Gwarancji Rozszerzonej. Celem usunięcia Konta Sprzedający po upływie okresu wskazanego w zdaniu pierwszym wyśle na adres e-mail podany przez Klienta podczas rejestracji Konta informację, że brak zalogowania się przez Klienta na Konto w terminie 1 (słownie: jednego) miesiąca od dnia otrzymania tej informacji umożliwi Sprzedającemu usunięcie Konta. Regulacja określona w niniejszym ustępie ma zastosowanie także do Klientów, którzy nie logowali się na Konto przed dniem wejścia w życie tego postanowienia.

  8. Sprzedający może usunąć dane Zamówienia w przypadku Klienta nieposiadającego Konta po upływie 2 (słownie: dwóch) lat od dnia odbioru przez Klienta Produktu, którego dotyczy dane Zamówienie. Powyższe nie dotyczy Klientów posiadających aktualną usługę Gwarancji Rozszerzonej. Regulacja określona w niniejszym ustępie ma zastosowanie także do Klientów, którzy złożyli Zamówienie przed dniem wejścia w życie tego postanowienia.

  9. Korzystanie z funkcjonalności Strony Internetowej jest dobrowolne.

  10. Sprzedający udostępnia Klientowi możliwość zamieszczania opinii o Produktach na Stronie Internetowej. W takim przypadku do zamieszczania opinii stosuje się postanowienia niniejszego ustępu. Opinię o produktach może dodać Klient wyłącznie po dokonaniu zakupu w Sklepie Internetowym. Link umożliwiający wystawienie opinii jest wysyłany do Klienta po dokonaniu zakupu na adres e-mail, który podał na potrzeby realizacji Zamówienia. Po wciśnięciu tego linku Klient może dodać opinię albo ją edytować. Sprzedający może w każdej chwili dokonać weryfikacji, czy zamieszczone opinie: pochodzą od Klientów, którzy dokonali zakupu Produktów; nie wypełniają znamion czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; nie naruszają dóbr osobistych Sprzedającego lub osoby trzeciej. W przypadku zamieszczenia opinii niespełniającej powyższych wymagań, Sprzedający może usunąć opinię. Opinie, które zostały potwierdzone zakupem, są oznaczone jako "Potwierdzony zakup". Sprzedający ma prawo do niepublikowania opinii zawierającej wulgaryzmy lub sformułowania ogólnie przyjęte za obraźliwe.

  11. W każdym przypadku informowania o obniżeniu ceny Produktu obok informacji o obniżonej cenie Sprzedający uwidoczni również informację o najniższej cenie tego Produktu, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki.

  12. W Sklepie Internetowym nie jest prowadzona sprzedaż Produktów za cenę 0,00 zł.

  13. Sprzedający wyznaczył elektroniczny punkt kontaktowy związany ze Stroną Internetową przeznaczony do bezpośredniej komunikacji z organami państw członkowskich, Komisją, Radą Usług Cyfrowych: kontakt@tvo.pl. Ten sam punkt kontaktowy może być wykorzystywany przez Klienta do bezpośredniej i szybkiej komunikacji ze Sprzedającym. Komunikacja może być prowadzona w języku polskim lub angielskim.

  14. Klient, który uważa opublikowaną na Stronie Internetowej treść za niezgodną z prawem lub naruszającą warunki Regulaminu, może przesłać do Sprzedającego zgłoszenie dotyczące tej treści. Sprzedający rozpatruje zgłoszenie oraz podejmuje decyzję w przedmiocie usunięcia treści, której dotyczy to zgłoszenie, w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od dnia doręczenia zgłoszenia, w sposób obiektywny i z zachowaniem należytej staranności. Decyzja winna zawierać uzasadnienie. O podjętej decyzji Sprzedający powiadamiania Klienta bez zbędnej zwłoki. Klient jest uprawniony do złożenia odwołania od decyzji w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od otrzymania decyzji. Odwołanie powinno zawierać uzasadnienie. Sprzedający rozpatruje odwołanie w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od dnia jego doręczenia, zdania 2-4 niniejszego ustępu stosuje się odpowiednio.

§ 3 SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

  1. Sprzedający prowadzi w Sklepie Internetowym sprzedaż detaliczną Produktów przy wykorzystywaniu środków porozumiewania się na odległość. Zamówienia przyjmowane są przez Stronę Internetową. Katalog Produktów znajduje się na Stronie Internetowej.

  2. Produkty można również zamówić przez całą dobę dzwoniąc pod numer 58 880 83 30.

  3. Zamawianie Produktów w Sklepie Internetowym składa się z sześciu głównych etapów:
    a) wybór Produktu;
    b) wybór sposobu dostawy i formy płatności;
    c) złożenie Zamówienia;
    d) potwierdzenie złożenia Zamówienia;
    e) przyjęcie Zamówienia do realizacji i wysyłka Produktu do Klienta;
    f) dokonanie płatności za Produkt.

  4. Zamówienie z przedpłatą – po złożeniu Zamówienia, Klient otrzyma potwierdzenie złożenia Zamówienia. Po dokonaniu płatności, Klient otrzyma wiadomość e-mail potwierdzającą dokonanie płatności.

  5. Wszystkie ceny Produktów w Sklepie Internetowym są cenami brutto podanymi w złotych polskich i zawierają podatek od towarów i usług (VAT) w stawce obowiązującej w momencie składania Zamówienia. Podane ceny nie obejmują kosztów dostawy. Koszty dostawy są wskazane w trakcie wybierania Produktów i dodane do ceny Produktów podczas składania Zamówienia. Przed zatwierdzeniem Zamówienia Klient może również samodzielnie sprawdzić koszty dostawy na Stronie Internetowej w zakładce „Zwroty, reklamacje i koszt dostawy”. Całkowita wartość Zamówienia jest prezentowana w sposób wyraźny i jednoznaczny bezpośrednio przed złożeniem przez Klienta Zamówienia.

  6. W celu realizacji Zamówienia Klient jest zobowiązany do podania wszystkich niezbędnych danych umożliwiających jego realizację, to jest prawidłowo podaje dane kontaktowe, w tym adres, na który Sprzedający wyśle zakupiony Produkt (ulica, numer domu, numer lokalu, miejscowość wraz z kodem pocztowym), numer telefonu kontaktowego oraz adres e-mail. W wypadku, gdy podane dane nie są kompletne, Sprzedający skontaktuje się z Klientem. Jeżeli kontakt z Klientem nie będzie możliwy, Sprzedający ma prawo do anulowania Zamówienia. W przypadku anulowania Zamówienia, jeśli zapłata za przedmiot Zamówienia została dokonana z góry, Sprzedający zwróci Klientowi zapłaconą kwotę zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.

  7. Klient składający Zamówienie drogą telefoniczną wskazuje nazwę Produktu oraz liczbę sztuk, jaką chce zamówić, a także określa sposób i adres dostawy oraz formę płatności, jak również wskazuje w celu otrzymania potwierdzenia Zamówienia – wedle wyboru – swój adres poczty elektronicznej albo adres korespondencyjny. Podczas składania Zamówienia Klient jest informowany o danych Sprzedającego, głównych cechach świadczenia, łącznej cenie wraz z ceną dostawy (ewentualnych dodatkowych kosztach) oraz o przysługującym prawie do odstąpienia od umowy, jak też proszony o zaakceptowanie treści Regulaminu i wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji Zamówienia. Złożenie przez Klienta Zamówienia drogą telefoniczną wiąże się z koniecznością poniesienia przez niego kosztów połączenia telefonicznego. Opłaty te nie są pobierane przez Sprzedającego, ale przez dostawcę publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych w rozumieniu prawa telekomunikacyjnego, z którego usług korzysta Klient. Koszt połączenia naliczany jest według taryf operatora usług telekomunikacyjnych, z których korzysta Klient.

§ 4 REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

  1. Do zawarcia Umowy sprzedaży dochodzi poprzez złożenie Zamówienia w Sklepie Internetowym oraz potwierdzenie jego złożenia przez Sprzedającego.

  2. W wyniku zawarcia Umowy sprzedaży Sprzedający zobowiązuje się przenieść na Klienta własność Produktu i wydać mu Produkt, zaś Klient jest zobowiązany odebrać Produkt i zapłacić Sprzedającemu cenę.

  3. Klient składa Zamówienie dokonując wyboru Produktu i umieszczając go w „koszyku”.

  4.  Po złożeniu Zamówienia Klient otrzyma automatyczną odpowiedź ze Sklepu Internetowego potwierdzającą złożenie Zamówienia na wskazany adres e-mail.

  5. Potwierdzając złożenie Zamówienia Sprzedający podaje Klientowi numer, przedmiot i wartość zamówienia, w tym koszty dostawy.

  6.  Płatności w Sklepie Internetowym można dokonać:
    a) gotówką przy odbiorze Produktu (dalej zwane „za pobraniem”);
    b) przelewem na rachunek bankowy Sprzedającego o numerze 55 1240 1040 1111 0010 6343 8928;
    c) za pośrednictwem elektronicznego systemu realizacji transakcji płatniczych on-line: szybkim przelewem, kartą kredytową lub płatniczą (Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro), Blikiem.

  7. W przypadku wyboru formy płatności przelewem, płatność powinna być dokonana w ciągu 7 dni roboczych na konto bankowe wskazane w wiadomości e-mail potwierdzającej złożenie Zamówienia. W przypadku wyboru formy płatności kartą płatniczą bądź kredytową, karty obciążane są w ciągu 24 godzin od złożenia Zamówienia.

  8. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Klienta kartą płatniczą, Sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej zamawiającego.

  9. Produkt jest wysyłany po otrzymaniu zapłaty, a w przypadku płatności dokonywanej kartą płatniczą termin dostawy liczy się od momentu pozytywnej autoryzacji transakcji.

  10. Po wyborze przez Klienta opcji płatności „za pobraniem” należność za Zamówienie należy uiścić podczas odbioru Produktu po dostarczeniu przez firmę kurierską. W przypadku nieodebrania Produktu Sprzedający może dochodzić od Klienta kosztów wysyłki i zwrotu nieodebranego Produktu.

  11. Sprzedający nie stosuje domyślnych opcji z ukrytymi płatnościami.

  12. Dostawa Produktu odbywa się za pośrednictwem następujących usług: Poczta Polska Kurier 48, kuriera Fedex, Inpost Paczkomaty oraz dostawy do punktów odbioru: Kiosk Ruchu, Żabka, Orlen, Biedronka oraz innych oddziałów Poczty Polskiej.

  13. Koszty dostawy zależą od wartości zamówienia oraz wagi i wymiarów paczki. Dostawa Produktu odbywa się w wybrany przez Klienta i określony w Zamówieniu sposób.

  14. Aktualny cennik zawierający informacje o kosztach dostawy dostępny jest na Stronie Internetowej w zakładce "Metody dostaw"

  15. Wszelkie płatności między stronami następują poprzez zapłatę sumy nominalnej wyrażonej w złotych polskich.

  16. Rezygnacja z realizacji lub modyfikacja Zamówienia jest możliwa do momentu wysyłki Produktu.

  17. Wprowadzenie zmian w Zamówieniu jest możliwe poprzez kontakt ze Sprzedającym pod adresem e-mail: kontakt@tvo.pl lub telefonicznie pod numerem 58 880 83 30.

  18. Na każdy sprzedany Produkt wystawiany jest paragon fiskalny lub faktura VAT. Sprzedający przesyła paragon fiskalny lub fakturę VAT przy pomocy poczty elektronicznej na adres podany przez Klienta podczas składania Zamówienia. W celu otwarcia pliku Klient może skorzystać z bezpłatnego i łatwo dostępnego oprogramowania kompatybilnego z formatem PDF.

  19. Realizacja Zamówienia następuje najpóźniej w terminie 30 dni po złożeniu przez Klienta Zamówienia i uzyskaniu potwierdzenia złożenia Zamówienia zgodnie z ust. 4 niniejszego paragrafu.

  20. Jeżeli Sprzedający nie może spełnić świadczenia z tego powodu, że Produkt nie jest dostępny, Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od zawarcia Umowy sprzedaży, zawiadamia o tym Klienta oraz zwraca Klientowi całą otrzymaną od niego sumę pieniężną.

  21. W przypadku przejściowej niemożności realizacji Zamówienia w terminie określonym w Regulaminie z uwagi na czasowy brak zamówionego Produktu lub zamówionej ilości Produktu, Sprzedający telefonicznie lub za pomocą wiadomości e-mail powiadomi niezwłocznie Klienta o tej okoliczności proponując inny termin realizacji Zamówienia. Klient jest uprawniony do niezaakceptowania nowego terminu realizacji Zamówienia. W takim przypadku Sprzedający zwróci Klientowi całą otrzymaną od niego sumę pieniężną.

§ 5 KUPONY RABATOWE

  1. Kupony rabatowe to bony z kodami uprawniającymi do zniżki, które nie są w sprzedaży, są wydawane w ramach prowadzonych kampanii marketingowych i mają określony okres ważności.

  2. Jeden kupon rabatowy można wykorzystać tylko w ramach jednego Zamówienia, w określonym czasie i tylko przy zakupie Produktów nieprzecenionych albo wyłącznie Produktów wskazanych przez Sprzedającego. Kupony rabatowe nie łączą się z innymi kuponami i akcjami promocyjnymi prowadzonymi przez Sprzedającego. W przypadku chęci zakupu kilku Produktów, przecenionych i nieprzecenionych (albo wskazanych przez Sprzedającego jak wyżej), kupon rabatowy obniża cenę wyłącznie Produktów nieprzecenionych (albo wskazanych przez Sprzedającego). Kupony rabatowe mogą być powiązane z minimalną wartością zakupu.

  3. Kupon rabatowy uprawnia do obniżenia ceny Produktu (Produktów) maksymalnie o 99% wartości poszczególnego Produktu. Kupon rabatowy nie może zostać wypłacony gotówką. Kupon nie jest oprocentowany.

  4. Zwrot kuponu rabatowego nie przysługuje, gdy Produkt (Produkty) zostaną całkowicie lub częściowo zwrócone.

  5. Kupony rabatowe mogą zostać wykorzystane jedynie przed zakończeniem składania Zamówienia. Późniejsze wykorzystanie nie jest możliwe.

§ 6 ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. W okresie 30 dni od dnia doręczenia Produktu (nie dotyczy produktów wirtualnych) Konsument ma prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży bez podania przyczyny, składając pisemne oświadczenie zgodnie z ust. 2 niniejszego paragrafu. W razie odstąpienia od Umowy sprzedaży, umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony ze wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Zwrot Produktu powinien nastąpić nie później niż w terminie 30 dni od dnia odstąpienia od umowy.

  2. Konsument może wykonać prawo odstąpienia od umowy poprzez przesłanie załączonego do niniejszego dokumentu wypełnionego oświadczenia o odstąpieniu od umowy bądź złożyć jakiekolwiek inne pisemne oświadczenie, w którym poinformuje o odstąpieniu od umowy.

  3. Zwracany Produkt w ramach ustawowego prawa odstąpienia od umowy powinien być przesłany na koszt Konsumenta na adres: TVO sp. z o.o., Centrum Logistyczne IPS, ul. Inwestorów 13, 39-300 Mielec.

  4. Zwrot zapłaty za Produkt i kosztów dostawy Produktu poniesionych przy zakupie przez Konsumenta nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Konsumentowi nie zostanie zaproponowane, że Sprzedający sam odbierze Produkt od Konsumenta, Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

  5. Prawo odstąpienia od umowy w okresie 30 dni od doręczenia Produktu nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:

    a) świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo odstąpienia od umowy;
    b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedający nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
    c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
    e) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    f) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    g) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedający nie ma kontroli;
    h) w której Konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedający do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedający świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
    i) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    j)  o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
    k)  zawartej w drodze aukcji publicznej;
    l)  o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
    m) o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedający rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a Sprzedający przekazał Konsumentowi potwierdzenie zawarcia umowy.

  6. W przypadku Klientów nieposiadających statusu Konsumenta zasady i terminy odstąpienia od umowy regulują przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny.

§ 7 PROCEDURA REKLAMACJI I WARUNKI KORZYSTANIA Z GWARANCJI

  1. Produkt może być objęty gwarancją producenta, jego autoryzowanego przedstawiciela, importera lub Sprzedającego. Uprawnienia wynikające z gwarancji należy wykonywać zgodnie z zamieszczonymi na karcie gwarancyjnej warunkami gwarancji określonymi przez producenta, jego autoryzowanego przedstawiciela, importera lub Sprzedającego. Wszelkie roszczenia gwarancyjne mogą być zgłaszane gwarantom we wskazanej w karcie gwarancyjnej sieci serwisowej bądź za pośrednictwem Działu Obsługi Sprzedającego lub osobiście w serwisie Sprzedającego pod adresem: TVO sp. z o.o., Centrum Logistyczne IPS, ul. Inwestorów 13, 39-300 Mielec. Sprzedający udziela gwarancji na terenie Rzeczypospolitej Polski wyłącznie na zasadach i warunkach określonych w karcie gwarancyjnej dołączonej do Produktu oraz dostępnej na Stronie Internetowej w zakładce „Zwroty, reklamacje i koszt dostawy”.

  2. Sprzedający jest zobowiązany do dostarczenia Klientowi Produktu zgodnego z umową, to znaczy bez wad (chyba że zostaną one bezpośrednio i wyraźnie wskazane w opisie Produktu). W przypadku wystąpienia niezgodności Produktu z umową, Klient ma prawo zareklamować Produkt zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wobec Klientów będących Konsumentami Sprzedający ponosi odpowiedzialność za niezgodność Produktu z umową na zasadach określonych w przepisach art. 43a - 43g ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta. Wobec pozostałych Klientów Sprzedający odpowiada za wady Produktu na zasadach określonych w przepisach art. 556 - 576 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (rękojmia).

  3. W przypadku stwierdzenia wady Produktu Klientowi przysługuje w szczególności uprawnienie do złożenia reklamacji w terminie dwóch lat od daty doręczenia Produktu i jednego roku od daty stwierdzenia wady Produktu.

  4. Jeżeli Produkt jest niezgodny z umową, Konsument może żądać jego naprawy lub wymiany. Sprzedający może dokonać wymiany, gdy Konsument żąda naprawy, lub Sprzedający może dokonać naprawy, gdy Konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności Produktu z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedającego.

    Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedającego, Sprzedający może odmówić doprowadzenia Produktu do zgodności z umową.

    Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności:

    a) znaczenie braku zgodności Produktu z umową,
    b)wartość Produktu zgodnego z umową,
    c)nadmierne niedogodności dla Konsumenta powstałe wskutek zmiany sposobu doprowadzenia Produktu -do zgodności z umową.

    Sprzedający dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której został poinformowany przez Konsumenta o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając specyfikę Produktu oraz cel, w jakim Konsument go nabył.

    Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi Sprzedający.

    Konsument udostępnia Sprzedającemu Produkt podlegający naprawie lub wymianie.

    Sprzedający odbiera od Konsumenta Produkt na swój koszt.


  5. Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:

    a)   Sprzedający odmówił doprowadzenia Produktu do zgodności z umową zgodnie z ust. 4 zdanie trzecie niniejszego paragrafu;
    b)   Sprzedający nie doprowadził Produktu do zgodności z umową zgodnie z ust. 4 zdanie piąte niniejszego paragrafu;
    c)   brak zgodności Produktu z umową występuje nadal, mimo że Sprzedający próbował doprowadzić Produkt do zgodności z umową;
    d)   brak zgodności Produktu z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony określonych w ust. 4 niniejszego paragrafu;
    e)   z oświadczenia Sprzedającego lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Produktu do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.

    Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość Produktu niezgodnego z umową pozostaje do wartości Produktu zgodnego z umową. Sprzedający zwróci Konsumentowi kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o obniżeniu ceny.

    W razie odstąpienia od umowy Konsument niezwłocznie zwróci Produkt Sprzedającemu na jego koszt. Sprzedający zwróci cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu lub dowodu jego odesłania.

    Sprzedający dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.


  6. Klient niebędący Konsumentem może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności wymieni wadliwy Produkt na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Produkt był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedającego albo Sprzedający nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany na wolny od wad lub usunięcia wady.

    Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość Produktu z wadą pozostaje do wartości Produktu bez wady.

    Klient niebędący Konsumentem nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

    Jeżeli Produkt ma wadę, Klient niebędący Konsumentem może żądać wymiany na wolny od wad albo usunięcia wady.

    Sprzedający jest obowiązany wymienić wadliwy Produkt na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta niebędącego Konsumentem.

    Sprzedający może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta niebędącego Konsumentem, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Sprzedający może odmówić wymiany Produktu na wolny od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższa cenę rzeczy sprzedanej.


  7. W przypadku stwierdzenia wady Klient powinien odesłać reklamowany Produkt wraz z informacją o przyczynie reklamacji na adres:

    TVO sp. z o.o.
    Centrum Logistyczne IPS
    ul. Inwestorów 13
    39-300 Mielec

    Wzór zgłoszenia reklamacji znajduje się na Stronie Internetowej w zakładce „Reklamacje”. Formularz stanowi jedynie przykład, z którego Klient nie musi korzystać ani się nim kierować.

    Wskazane jest jednak, aby zgłoszenie reklamacji zawierało w szczególności: imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail, na który ma zostać wysłana odpowiedź na reklamację, jeśli Klient życzy sobie otrzymać odpowiedź na reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej, datę nabycia Produktu, rodzaj reklamowanego Produktu, dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia, żądanie Klienta, a także preferowany przez Klienta sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji.

    Wraz ze zgłoszeniem reklamacji należy dostarczyć Sprzedającemu dowód zakupu Produktu. Może to być na przykład kopia paragonu lub kopia faktury, wydruk z karty płatniczej lub inny dowód.

    Koszty poniesione przez Klienta związane z odesłaniem reklamowanego Produktu zostaną zwrócone przez Sprzedającego.

  8. Sprzedający zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie 14 dni od daty jej otrzymania i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta Sprzedający w rozsądnym czasie wymieni Produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. W przypadku braku możliwości wymiany Produktu, usunięcia wady Produktu lub obniżenia ceny, Sprzedający zwróci należność niezwłocznie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

  9. Klient nabywający Produkt w celu związanym bezpośrednio z jego działalnością zawodową lub gospodarczą (Klient niebędący Konsumentem) ma prawo złożyć reklamację stosownie do obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa, przy czym odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne Produktu ogranicza się do kwoty, jaką Klient zapłacił Sprzedającemu za nabycie Produktu.

  10. Klient może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. Wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi. Jednakże w razie wykonywania przez Klienta uprawnień z gwarancji bieg terminu na wykonanie uprawnień z tytułu rękojmi ulega zawieszeniu z dniem zawiadomienia Sprzedającego o wadzie. Termin ten biegnie dalej od dnia odmowy przez gwaranta wykonania obowiązków wynikających z gwarancji albo bezskutecznego upływu czasu na ich wykonanie.

  11. Sprzedający podejmuje działania w celu zapewnienia poprawnego działania Sklepu Internetowego lub innych usług świadczonych drogą elektroniczną. Zgłoszona przez Klienta reklamacja dotycząca nieprawidłowości w działaniu Sklepu Internetowego (innej usługi świadczonej drogą elektroniczną) powinna zawierać w szczególności: opis sprawy, której dotyczy reklamacja, dane osobowe (imię i nazwisko albo pełną nazwę), adres e-mail podany podczas rejestracji konta Klienta lub w formularzu Zamówienia oraz adres e-mail lub adres do korespondencji, na który ma zostać wysłana odpowiedź na reklamację, jeśli Klient życzy sobie otrzymać odpowiedź na reklamację za pośrednictwem poczty lub poczty elektronicznej na adres, który jest inny niż adres e-mail podany podczas rejestracji konta Klienta lub w formularzu Zamówienia, a także preferowany przez Klienta sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji. Rozpatrzenie reklamacji oraz udzielnie odpowiedzi o sposobie jej rozpatrzenia nastąpi w terminie 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia przez Sprzedającego. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.

§ 8 DANE OSOBOWE

  1. Dane osobowe podane przez Klienta w procesie rejestracji lub składania Zamówienia dla celów realizacji Umowy sprzedaży są przetwarzane przez Sprzedającego, który jest administratorem danych osobowych.

  2. Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, otrzymania ich kopii, ograniczenia ich przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, ich przenoszenia, cofnięcia zgody na ich przetwarzanie, złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w razie ich przetwarzania niezgodnie z prawem, poprawiania ich oraz żądania usunięcia.

  3. Więcej informacji dotyczących ochrony danych osobowych, w tym o celach przetwarzania oraz prawach osoby, której dane dotyczą, dostępne jest w Polityce Prywatności.

§ 9 ZMIANA REGULAMINU

  1. Sprzedający zastrzega prawo zmiany postanowień Regulaminu z ważnych przyczyn, to jest:

    a) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa mających zastosowanie do świadczenia usług drogą elektroniczną lub transakcji zawieranych na odległość,
    b)celem dostosowania do orzeczeń, decyzji, nakazów lub zakazów właściwych władz publicznych,
    c) w przypadku zmiany oferty Sklepu Internetowego dotyczącej usług lub zmiany oferty Sprzedającego zamieszczanej na Stronie Internetowej, w tym zmiany sposobów płatności i dostawy, z zastrzeżeniem, że zmiany Regulaminu mają na celu dostosowanie treści Regulaminu do oferty,
    d)zmiany lub rozszerzenia funkcjonalności Sklepu Internetowego.

    Wszelkie zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie wskazanym przez Sprzedającego na Stronie Internetowej.

    Klienci posiadający Konto zostaną dodatkowo powiadomieni przez Sprzedającego o zmianie Regulaminu poprzez przesłanie wiadomości na adres e-mail wskazanej przez nich w formularzu rejestracyjnym nie później niż na 14 dni kalendarzowych przed wprowadzeniem zmienionego Regulaminu.

    Zmieniony Regulamin będzie wiązać Klienta, który zarejestrował Konto w Sklepie Internetowym, o ile w przypadku braku akceptacji zmian Regulaminu Klient nie oświadczy Sprzedającemu w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania informacji o zmianie Regulaminu o wypowiedzeniu umowy o świadczenie usługi Konta Klienta w sposób wskazany w § 2 ust. 13 niniejszego Regulaminu.


  2. Zamówienia złożone przed datą wprowadzenia zmian do Regulaminu są realizowane na podstawie postanowień obowiązujących w dniu złożenia Zamówienia.

§ 10 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Uznanie poszczególnych postanowień Regulaminu w sposób przewidziany prawem za nieważne bądź bezskuteczne nie wpływa na ważność czy skuteczność pozostałych jego postanowień. W miejscu nieważnego bądź bezskutecznego postanowienia zastosowana będzie reguła, która jest najbliższa celom tego postanowienia.

  2. Informacje o Produktach prezentowanych na Stronie Internetowej nie stanowią oferty w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny.

  3. Do umowy, na mocy której Sprzedający jest zobowiązany do dostarczenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej stosuje się przepisy art. 43h-43q ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.

  4. Umowa sprzedaży może być zawarta wyłącznie w języku polskim.

  5. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają przepisy obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny, ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy z dnia 04 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

  6. Spory wynikające ze stosowania Regulaminu i w związku z wykonywaniem zawartych umów między Sprzedającym a Klientem będą rozpatrywane przez sąd właściwy według przepisów o właściwości miejscowej i rzeczowej zgodnie z ustawą z dnia 17 listopada 1964 roku – Kodeks postępowania cywilnego.

  7. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy właściwym terenowo Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej.
    Informacje o sposobie dostępu do wyżej wymienionego trybu i procedur rozstrzygania sporów znajdują się pod adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Polubowne rozwiązywanie sporów konsumenckich” (Strona główna > Konsumenci > Instytucje Konsumenckie > Polubowne rozwiązywanie sporów konsumenckich).

    Możliwość, o której mowa w niniejszym ustępie, nie przysługuje osobie fizycznej zawierającej Umowę sprzedaży bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

    Pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr Konsument ma dostęp do rozstrzygania sporów konsumenckich drogą elektroniczną za pomocą̨ unijnej platformy internetowej (platforma ODR).

  8. Zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym Klient kupując sprzęt elektryczny lub elektroniczny ma możliwość zwrócić stary (zużyty) sprzęt tego samego rodzaju w ilości odpowiadającej liczbie zakupionego Produktu Sprzedającemu na adres: TVO sp. z o.o., Centrum Logistyczne IPS, ul. Inwestorów 13, 39-300 Mielec. Koszty przesyłki zużytego sprzętu ponosi Klient.

  9. Kontakt ze Sprzedającym jest możliwy pod następującym numerem telefonu: 58 880 83 30 lub pod następującym adresem e-mail: kontakt@tvo.pl.

  10. Regulamin w niniejszej wersji wchodzi w życie z dniem 2 września 2024 roku.